11/05/2008

I was inspired by Japanese comedian.

Since July we make some projects and cards every month with Flair Designs Products.
In this time, I was inspired by Japansese comedian and made some projects with them.

7月から毎月Flair DesignsのPPを使った作品を毎月作ってます。
今回は日本のお笑いに影響されて、いくつか作りました。
(でも日本のお笑いって世界に通用するのかな???)




First I made unique coasters by using "say cheese stamps(limited edition)" and cheap coasters which was sold in doller shop.

まずはsay cheese!のスタンプと100円の紙コースターを使ってオモロー!なコースターを作ってみました。

*Cha Kato 加藤茶








*髭男爵 Higedanshaku





This is Higedansyaku.(it means beared baronage)

こちらは髭男爵です。



I have no idea for this one.
Just I made a fun coaster.

これはなんでもないです。思い付かなかったので・・・。

I used wine themed patterned paper(Wine Country,from Flair Designs Products),but you don't need coasters when you drink wine.

ワインがテーマのFlair Designs Productsのwine countryというPPを使いましたが、そういえば、ワイン飲む時、コースターっていらないんでしたっけ?!




Next I made a frame and used pasta as embellishments.

ついでにこんなものも・・・

*世界のナベアツ Nabeatsu





ナベアツのフレームは最初はナベアツにかけるつもりはなかったんだけど、作っていったら、たまたま3つのキャラクター、3つのパスタがちょうど良かったので。
別に3でアホにはなってないんだけど、1、2の3でお料理ができたらいいなーっていう感じです。

パスタはエンベリとして使うのにもいいかも・・・。


世界の人にとっては一番ナベアツが分かりやすいかな?
加藤茶もなかなか?

髭男爵は日本人が思い描く間違った貴族というイメージ???

All stamped images are from OBP.

1 comment:

Kim said...

Oh my, these are just adorable!